Babymom07 Bakla haşlamasını çok seviyorum özellikle içini acaba yiyen var mı bazıları yenir diyor bazıları yenmez diyor arada kaldım sizce?
Ays-0 Babymom07 Herşeyin abartılısi zararlı canım hiçbirsey olmaz güzelce afiyetle ye sonuçta herzaman hergun yediğin birşey değil
Bahar-sarioglu Babymom07 Bende yedim hatta yedikten sonra yenmez diye duydum sizin gibi korkup doktoruma dedim Oda tarlasiyla yemediysen bir tabaktan bir şey olmaz demişti 😂
Sysedayilmaz Babymom07 ben de şimdi bi tabak bakla yemeyi yedim ay bi sıkıntı oldu mu acaba? Nette bazı sayfalarda yenmesin falan yazmışlar
Tugba_- Ayyy ben şuan ocağa bakla yemeği koydum pişiyor akşam yemeği için ilk defa duydum ben geçen de yapıp yemiştim çok severim 😃
Hhjkk Ben de yedim. Bakla yenmiyordu galiba diye bir şey sonradan duydum ama bu durum bebeklere 2 yaşına kadar verilmemesi gerektiğiymiş
Naciyemutlu Aaaa neden ki ilk kez duydum . Ya hani şu yenmez bu yenmez deniyo ya. Doktorum hiç belirtmedi. Ha sadece ilk üç ay da ciğer sakatat tüketme demişti. Başka da bişe belirtmedi.