Asenat48 Kızlar 23 hafta olduk sol bacağıma gece kramp giriyor ve çok kötü ağrıyor basamıyorum resmen varmi böyle birsey yaşayan çözümü var mıdır yardım edin lütfen…
Eko93 Asenat48 magnezyum kullaniyormusunuz. Soda için. Malesef bebis büyüdükçe oluyor boyle şeyler ve devam ediyor ağrılar:(
Dlar Asenat48 aynısını yaşadım hep 24 haftadan beri oluyordu doktora gitmeyi bekledim çok şükür dün gittim eczaneden magnezyum takviyesi al dedi aldım ve dün gece sonunda rahat yattim
Gonca5527 Asenat48 4 gün oldu hala geçmedi acile gittim serum verdiler parol bana mısın demedi 4 gündür bir iş yapamıyorum üstüne basamıyorum 10 gün sonra doğumum var hayırlısı tek çözümü yatmakmış doktor oturma bile dedi
Prensiminannesiyim Asenat48 günde 2 şişe sade soda ve magnezyum kullanıyorum(viganes ilacın adı magnezyum malat var magnezyumun ham hali çok etkili o yüzden biraz pahalı ama kramplarım sadece bu ilaçla geçti suya atılanla geçmedi)
Asenat48 Ağrı çok oluyor of yine kramp gircek diye korkuyorum magnezyum pazartesi yazdırcam sodayı da ilk defa duydum sade felan mi yoksa fark etmez mi teşekkür ederim cevabınız için
Aysegul_dur Asenat48 benimde çok oluyor günde iki kere magnezyum içiyorum rahatlatıyor nöbetçi eczane varsa al bekleme canım o ağrılara dayanmak zor oluyor benim 36 hafta bitti icmedigim zaman yürümekte bile zorlanıyorum
Badgirl_ Merhaba Geçen başka posttada yazdm kramp girince hemem topugunuzu yere basın anında kesiliyor 2. Gebeligim ilkindede çok çektim bundada oluyor anında kesiliyor tabi magnezyum kullanin sade soda icebilirsiniz
Tugces27 Haftaya girmek üzereyim benim de gece uyurken kramp giriyor sonra ağrısı 3 gün geçmiyor tam geçti derken yine doktorum magnezyum verdi