Bbk88 benim biri açık biri kapaliydi , 2 tüp bebek te olmayınca Dr tekrar bakmak istedi , sonrada açtım kolaylıkla ama sıvı birikmesi yoktu bunlar engel değil dedi , nasip vaktine esirmis , 3. De geliyor kuzum yolda , rabbim kolaylikla tez zamanda size versin aratmasın , süreç çok zor ve uzun oldu biizm için