aslii57 bende 37+6 yım. Ayaklarım cok sisiyor. Doktor idrar istemişti protein kaçağı olabilir diye ama birşey çıkmadı. 😀 bence normal cünkü vücut ağırlığı ayaklara toplanıyor. Birde artık son aydayız doğum yaklaşıyor, tuzu azaltabilirsiniz ayaklarınızı yüksek bi yere koyabilirsiniz yürüyüşte iyi gelir