Umutbebegi Aysennn1608 progestan akıl edemedim evet daha önce de vermişlerdi bana o ilaçtan ama pihtilasmadan haberimiz yoktu. Sanirim ek başına o yeterli gelmediginden yine de düşük olmuştu
Aysennn1608 Umutbebegi evet, bildiğim kadarıyla o sadece kasılmaları önlüyor, bebeğin rahme daha kolay tutunmasını sağlıyor.
mommys1 Umutbebegi ben bebe aspirini içiyodum ama doktora sormadan içme derim bazı durumlarda önermiyolar çünkü