Merhaba arkadaşlar, 12 Mart ovitrelle vurundum 13 Mart aşılama oldu tabi sonrasında da ara ara 4,5 gün ilişki oldu. Bir sağda bir de solda 19,22 mm şeklinde yumurtam vardı. Alışamadan sonra ilaç kullanmadım sadece folik asit. En son olarak 31 martta kan testi yaptırmıştım negatifti. Ama halen adet olmadım bu süreçlerde sürekli bel,kasık ağrısı yaşıyorum ama olmadı adet. Doktora gitmiştim 5 nişanda rahim duvarı çok kalın ve çatlayan yumurta kabuğu gözüküyor demişti belki geç döllenme olabilir bekleyelim bayramdan sonraya kadar dedi kist yoktu ama. Başına böyle bsey gelen varmı gebe olabilir miyim sonradan öğrenen varmı ? Bu arada 31 Mart tam olarak regl günümdü çatlatmayı saymazsak.