Kızlar ne dusunuyorsunuz bu dogum ucretleri hakkinda kontrollerime ozel hastaneye gidiyorum bin lira giris ucreti ama dogum ucreti 30 bin e yakinmis sizce degermi o parayı vermeye dogacak bebegin ilk asamada ki butun masrafi cikar o parayla cok kararsizim devlet mi ozel mi diye devlette erkek doktor nobetci filan olur doguma girer filan diye korkuyorum ve eşimi yanima almiycaklar orda biliyorum bunlar dez avantajlari ama iste ucrette kafami karistiriyor sizler ne dusunuyorsunuz