38+5te sabah kanamam oldu hastaneye gittim zaten kontrolüm vardı kanamamı söyledim nstye baglandım ultrasonla bakıldı bebek iyi oldugunu söyledi alttan muayene etti bir parmak açılmam varmış kendi aralarında konustuklarını duydum ben bana söylemediler daha sonra doktor kanama olucak damla damla dedi normal dedi eğer adet gibi olursa şiddetli olursa gel dedi bugün bol bol yürü dedi kanama damla damla devam ediyor dün cok yürüdüm ve dün nişan geldi doğum ne zaman olur tahminen birde doktor %80 3 güne doğurursun dedi