Kızlar 14+6 haftalık gebeyimm Dr %80 kız dedi ve özel hastane Dr de baya iyi bı Dr ama hazırlık yapma dedi bense bişeyler almak istiyorum duramıyorum ilk gebeliğim eşim de aynı şekilde sizce değişme olur mu yada böyle bı durumda olupda değişen oldu mu.