UykusuzAnne Tabiiki marka ve içerik önemli, doktor yazsa bile prospektüsü okuyup ona göre kullanıyorum, ki zararlı bi ilaç içmek en büyük korkumdur. Ben marka vermeyim siz kendi doktorunuza danışın bence ama benimki de ara vererek kullanılıyordu yanılmıyorsam, ben 3 gün falan anca kullandım 😊