EmirVS Kızlar var mı bu hastane ve doktora giden memnun musunuz acaba çok kişi önerdi de gitmeyi düşünüyorum sizinde fikirlerinizi almak istedim
EmirVS Gulhan_al muayene 1200 TL nst 120tl normal doğum 30 bin sezaryen 33 bin mesai dışı doktor +6 bin