Kizlar benim 2 hafta karın çevresi geriligi vardi ve 2600 dü en son bugun kontrolum vardi 2600 cikti gene 37+0 gun verdi saliya yatışını yap dedi ama devlete kadin dogum polikiliginigindeki ultrason detayli oadgi icin yanilma olabilir kiloda dedi cok korkuyoum ne erkenmi sizce kilosu ultrasonda aynimidir yoksa daha mi fazla cikar benim gibi erken dogan varmi saliya kadar 37+4 oluyo alirlArmi kuveze doktor kucuk oldugu icin yogun bakima alabiliriz dedi kuvezle yogun bakim farklimi cok kotuyum gene