Uzunkirpik benim de 34 te kontrole gittiğimde baş geliş dedi. Endişelenmeyin. Son ana kadar vakti var. Egzersizler var bunun için. Bi de Inşikak sûresini okuyun veya dinleyin. Faydasını görenler varmış. Ben kontrole gitmeden birkaç hafta önce dinledim. Onun etkisi oldu mu bilemiyorum ama Kur’an dinlemek, dua etmek de iyi gelecektir bebeğe de size de . Sağlıkla gelsin miniğiniz 🌸