Eşimin memleketine bayrama geldik merkeze 1,5 saat uzaklıktayız dün akşam iki defa lavaboya gittiğimde peçeteye kırmızı kan bulaştı tabi ben panik yaptım doktora gittik bebeklere bakıldı çok şükür bişey yok ama düşük tehditi olarak görün yatak istirahatı yapın dedi haftasonu evimize döncez ara ara yine kan bulaşıyor peçetwye ve çatı kemiğimde ağrı var. Hala korkuyorum açıkçası ve biran önce evime dönmek istiyorum burda en yakın hastane 1,5 saatlik mesafede. Yaşayan var mı progestan fitil verdi doktorum bu arada