Eceada0 Kizlar iyi bayramlar 23 haftalık erkek bebise hamileyim maşallah hareketli bı bebiş sorum şu hep aşağıda kasıklarımda hissediyorum hareketleri bu normal mi sizler de nasıl
mombarbie_ Eceada0 ayaklar asagidaysa şuan için pozisyon olarak makat gelişse bu yüzden altta hissedersiniz ilerleyen haftalarda baş geliş olur ve artık hareketleri kaburgalarda hissedersiniz
07sym07 Ben hiç bisey anlamıyorum ya bigun biseyler oluyor karnımda bigun olmuyor 2 gün oluyor 2 gün ses soluk yok 18 +1 haftalık hamileyim normal mi sizce bu durum birde kabız oldum onun için önerileriniz