elifdiyorkii Kızlar hastane için çikolatayı ne kadar önceden aldınız? şuan 27. haftaya giriyoruz alsam ne olur acaba
btytgy Newmommyy elifdiyorkii Ben de 36 dayım bugün daha yeni teslim aldım 😂 zaten cocuğa da anca isim bulabildik😂
NGold Ben de almak istiyorum 34+3 teyim havalar sıcakladığı için erir diye sona bırakmak istedim buzdolabında da beyazlasıyor malum nasıl muhafaza edicez ve alıp memnun kalan varsa paylasırsa cok memnun olurum💕
aslanbeyy NGold merhabalar güneş görmeyen , kuru yerde saklayabilirsiniz herhangi sorun olmaz😇 dolapta dediğiniz gibi beyazlaşma yapıyor.