Nasıl geçti bayramınız? Topladınız mı bayram harçlıklarınızı 😂 yaşınız, mesleğiniz, maaşınız ne olursa olsun bayram harçlığı almak ister miydiniz? 😂
Oğlum 3 aylık. Bi iki harçlık topladı. İnsan şöyle bi hani bana hani bana oluyor 😂
Sizlerin hasılat nasıl 🤑😂