cLearQueen Kızlar her gun kan sulandırıcı igneyle coraspin iciyorum. Dün coraspini icmeyi unuttum 1 günden bisey olur mu bilgisi olan var mı lütfen yardım edin cok kotüyüm
Sevde11 cLearQueen bisey olmaz canım igneyi kullanmissin zaten, soyle düşün kanama oldugu zamanlarda veya son haftalarda buraktiriyorlar ilaci sorun olmuyor
eminece93 cLearQueen hic birsey olmaz ortalama endiselenme kanda kalma suresi 2 günmüş aspirinin ama dikkat et alarm kur 😊
Aysegul_dur cLearQueen korkam birşey olmaz aspirinin etkisi 10 gün sürüyor ignenein 24 saat bende kullanıyordum 32 haftada aspirini bıraktırdı doktor sadece iğne yapıyorum için rahat olsun Allah’ın izini ile birgunden hiç birşey olmaz canım
cLearQueen Sevde11 insallah oyle olur cok korkuyorum ya 😔 offf gercekten cok kotu bi durum şoyle gebeligini hicbir ilaca bagli kalmadan gecirenlere cok ozeniyorum
Elfthh Sevde11 cLearQueen canim ben bilerek bile arada atmadigim oldu ben onu hep kullanan biriyim bir şey olmaz merak etme bazı durumlar da kesiliyor zaten hiç bişey olmaz korkma sen bundan sonra aksatmazsin☺️
cLearQueen Yazmelegi_ tup bebek olunca insan biraz daha ustune dusuyo heralde 😔 doktorun beni kovmasına az kaldı hissediyorum 😁
Aysegul_dur cLearQueen nedemek canım bende aynı tereddütleri yaşadım saglicakla al evladını kucağına inşallah 🥰
E_Duha cLearQueen korkma zaten corasprin etkisi 4/8 gün arası sanırım iğne vurduğun içinde sakıncalı bi durum yok yarınki gün daha erken bi saatte içmeye dikkat et..