Gizemmnur- Kizlar ben hep normal doğum olur diye düğmeli pijama almıştım sezaryen düşünmüyordum ama şimdi yüksek ihtimalle sezareyn olucak doğumum gecelik tarzı elbise gibi mi pijamalar mi daha rahat oluyor onlardan mi almalıyım
Minigiim-vebenn52 Gizemmnur- hayır pijama daha rahat dikişleri sıkı tutuyor salık kalınca dikişler tuhaf oluyor
Neslika Gizemmnur- ilk anda sonda takılı olduğu için gecelik daha rahat oluyor. Ben gecelik giydim alt pijama giymedim. Ki sonda çıkınca da tuvalete gitmek kısa gecelikle daha kolay geldi. Depent külot giydim alta onu giymek de gecelikle daha kolay. Her seferinde pijama giy çıkar zor. Alırsan da kısa kollu al ben orada hata etmişim. Tansiyon ölçülüyor serum takılıyor. Giymesi kolay olması için önü tamamen düğmeli olsun. Sen yataktayken giydiriyorlar çünkü
mineoksuz11 Gizemmnur- ilk giydirdiklerinde kesinlikle elbise gibi olanlardan giyin o kadar rahat etmiştim ki giydirirken de rahat ettiler lavaboya falan 2. Kalkmamda hep kendim gittim
Liv3652 Gizemmnur- iki tane pijama sabahlık tarzında aldım yukarı çıkınca sutyen ve pijamanın üstünü giydirdiler altta sonda var diye ama zaten kalkana kadar duruyor oda sonra çıkarıp hasta bezinizi bağlayıp iç camasirimi pijama altımı giydim oturup kalkmaya çalışırken yürümede falan bence takım daha rahat tuvalette vs bir sorun yaşamadım indirip kaldırmada zaten muhakkak yanınızda biri oluyor yardımcı olucak
MorKelebek54 Minigiim-vebenn52 rahim toparlayici korseli kilotlar var instsgramda bi kac kere girdum acaba kukmanimda bi sorun olur mu ki? Hem seseryan hem nkrmal dogumda ona gore alayim diyirum. Benim de doğumum belli degil 36+3 deyim bebek hala dönmedi. 39 a kadar bekleriz donmesse sezeryan olursun dedi doktorum. Belli olmadigi icin kararsiz kaldim bende. Bide ben oijama takimi olarak 3 oarcali aldim al ust ve sabahlikli cok rahat ama sezeryan da rahat ddilir mi acaba ona gore farkli da alayim
zumraninannesii Gizemmnur- bence sezaryan sa elbise tarzı al ben bilmedim ilk doğumda önü düğmeli pijama aldım şimdi ikinciye hemileyim 24 haftalık elbise tarzı alcam o daha rahat olur lavabo falan pijamayi indir geri çek diyene kadar elbise daha rahat olur
asennaa Bende sonda takılıyken hala hastane önlüğüyle bırakmışlardı, sondayı çıkardıklarında üzerimi giydirdiler ve pijama giydim ben, daha rahat hissettim.
Dora22 Gizemmnur- ben pijama takımı giydim 3 sezeryandada. Ama eğer depend kullanacaksanız zor oluyor normal ped kullanırsanız daha rahat. Pijama takımı daha sıcak tutar diye düşünüyorum yürürken daha sıcak olursunuz
Tugces18 Sonda acıtıyor mu acaba bende 38 haftaligim bebeğim makat geliş dönmezse sezeryan mecbur korkmuyordum bu ana kadar ama biraz biraz endişe başladı artık
Dora22 Tugces18 sonda acıtmıor aama benim 3.sezeryanımda sondayı ameliyathaneye girmeden taktılar erkek hemşire takmıştı öyle oldğu için gerilmiştm. İlk 2 doğumumda sondayı uyuşturduktan sonra takmışlardı daha iyiydm
Neslika Tugces18 ameliyathanede uyuşturduktan sonra takıldığı için acıtmadı. Çıkarılana kadar yattığım ve uyuşukluk kısmen devam ettiği için de acıtmadı. Ama çıkardıkları anda artık uyuşukluk geçmişti ve çekerken acıttı. Ama saniyelik bir acı. İlk idrarı yaparken yanıyor biraz sonra geçiyor. Korkulacak kadar bir şey yok bence.
sorybaby Gizemmnur- bence pijamalı olanlar daha rahat bende elbise de vardı sadece misafir geldiğinde giymiştim çok da rahat edemedim elbiseyle yine tayt giymek zorundasin üşüyor insan ama pijama ile oyle bi derdin yok ve lavaboya giderken zorlanmiyorsun benim öyleydi 🌺
Gizemmnur- Teşekkür ederim kızlar anladığım kadarıyla pijama daha iyi gibi yinede her ihtimale karşı bı gecelik tarzı alıyım yanıma yeterli olur galiba 🥰
Minigiim-vebenn52 MorKelebek54 korse hemen hastanede takamazskn ancak doğumdan bir hafta sonra öneriyor doktorlar genelde ben öyle yapmışdım Pijama olarakta aldığın üç parçayı kullanabilirsin şahsen ben elbiseyle rahat edemezdim gelen giden oluyo yatağa inip çıkmak falan zor oluyo zaten bide pijama sıkı tutuyo dikişi topluyo yani salık durduğu zaman da karın lömbür lömbür edince acıma oluyor dikişlerde kısa kollu al pijamayı damar yoluydu kan alımıydı rahat edersin
MorKelebek54 Minigiim-vebenn52 tamamdir canim tesekkur ederim aynen oijama tskimim kisa kollu zaten sabahligi da uuzn kollu ama bol biri gelmedigi sirece sabahligi giymicem zaten rahat etmek icin
Sadeceanne2 Gizemmnur- düğmeli pijama almışsınız zaten düğmeli ideal oluyor sezeryanda gecelik tarzı ile rahat edemezsiniz emzirirken ve gecelik sürekli toplanıyor çekiştiriyor Zaten rahat hareket edemiyorsun yaradan dolayı birde onunla uğraşıyorsun Emzirmede rahat edebileceğin bir şey olsun yeterli sağlıkla kavuşun inşallah
myavocado Gizemmnur- sonda filan oluyormuş, ilk saatler için gecelik öneriyor herkes bana. Ben birini gecelik takım alacağım iki de düğmeli pijama koyarim diye düşünüyorum.