Merhabalar kızlar, 20 haftalık olduk çok şükür 3-4 gündür daha fazla hissediyorum am abu hareket mi gaz mı anlayamıyorum. Böyle sanki göbek deliğimin alt kısımlarında baloncuk patlıyormuş gibi oluyor ara ara sonra uzun bir süre duruyor geceleri de hissedip uyandığım oluyor herzaman da gaz olmadan diye düşünüyorum elimi koyuyorum hemen başladığında ve hissediyorum sizin nasıl oldu ilk hissetme doğru tarif edebildim mi 😊