Şekerden hastanede yatıştayım 97 sürekli olmasın tabi de doktorlar açlık için en fazla 95 isteriz dedi. Mesela ben 90 biliyordum. 90 95 en fazla olması gerekenmiş. Korkma 97 bi seferlik olmuştur . Burada da benim cihazım yeni iyi marka ama hastaneye göre 10 bazen de 20 aşağısı çıkıyo. Hastanede kendi ölçümlerini doğru kabul ediyo.