Benm 2 ci gebelik ilkinde yoktu ikincide çıktı böyle bişey ağrı sızı yok sadece dışarı belirgin şekilde çıktı
Doktora sordum doğum sonrası düzelebilir de fıtığa da dönüşebilir dedi doktorum🥴 yaşayıp görücem kısacası galiba şuan 32 haftalığım sanki bi tık içeri girdi karnım büyüdüğü için ama bi tik🤣
Bir arkadaşımdada çıkmış doğum sonrası düzelmiş ama umarım düzelir bizimde