Esma5825 Gebeliğimin 7. Haftası ve 67 kilo görünüyorum tokken normal mi bu önce 65.5 66 gibiydi. Siz nasıl kilo aldınız?
Guloo68 Esma5825 7. Hafta çok erken canım o haftalar kilo alınmaz 20. Haftadan sonra hızla kilo alırsın
EsinKaraglle Drngrkm aynıymışız pazartesi 18 olcam yaklaşık iki kilo aldım henüz ama karnım baya büyüdü 😄
Tugbazylmz Ben 35. Haftadayım sadece 4 kilo aldım. Ne dikkat ettim ne de az yedim.. çok ilginç ama zaten bebek 2.200 gr çok şükür bir haftada önde gidiyor. Doktor bebekte sıkıntı olmadığı için kilo almamamın sorun olmadığını söyledi😳
Esma5825 Benim öyle iştahım çok iyi değil zaten bulantıdan zor yiyorum ama alırsam hareketsizlikten alırım sanırım 😏 Kaç kilo ile hamile kaldınız peki
Busranagme Esma5825 ben ilk 7 kilo verdim "ilk 3 ay . 4.cü aydan itibaren kilo aldım toplam 16 kilo . 35.haftadayım
Mervetemel Esma5825 doktoruna sorman lazım bebegin gelişiminde sorun yoksa önemli değil diye biliyorum
Umudumm Esma5825 yok canım iştahsızlık oldu bende o yüzden kilo verdim hiç sıkıntı yok gayet iyi cok sukur
Busrabusra Haftadayim son 3 haftada 2 kilo almisim.basta cokbulantim oldu almamistim hic ama.son zmnda cok almisim
Esma5825 Busrabusra Benimde şuan çok oluyor bulantım aynı duruyorum 6 haftadır aslında normaldir belki
Mervetemel Esma5825 ilk zamanlar mide bulantisindan yiyemiyodum 13 haftada biraz biraz mide bulantım azaldı iştahım açıldı önüme ne geliyosa yedim diyebilirim 😊