Prensesannesii1_ 38+3 üm halen catı muayenesi olmadım ben , bidahaki muayenede mi olcam acaba🤔 normal mi sezeryan mı bilemiyorum yani bunu da , hani sezeryan olsa gün verir ama hicbsi belli deil
yeschef-13 Prensesannesii1_ Merhaba çatı kontrolü zorunlu bir uygulama değil benim doktorum da yapmıyor doğum sırasında ne kadar Esnekliğe ulaşacağımızı önceden Bilemezler En doğru çatı ölçümü doğum başladıktan sonra yapılandır mesela sadece tahmin için yapıyorlar Türkiye dışında başka bir Yerde çatı muayenesine rastlamadım eğer herhangi bir sağlık probleminiz yoksa zaten doğal doğum diye ilerliyor sürecimiz eğer zorunlu sezeryan olmanız gerekiyorsa da doğum yine kendi başlamalı muhtemelen doktorunuz bunu da onun için konuşmadı doğum doğaldır sezaryen zorunlu halidir ama ikisi için de doğumun kendisinin başlaması en doğal ve sağlıklısıdır💐🤍🪬
Hazal966 yeschef-13 banada yapılmadı 37+6 yız bayramdan sonra yapcağını söyledi genelde 38-39 haftalarda yapıyormuş kendisi