Fidand içiniz rahat olsun bence pozitif ☺️ bende 4 yıllık evliyim 1 düşüğün oldu sonrasında denedik olmadı tüp bebekle kızım dünyaya geldi 14 aylık kızım.şimdi 11 haftalık kızıma hamileyim normal yolla oldu ☺️ tüp bebekten sonra büyük bir sıkıntı yok ise normal yolla hamile kalınabiliyormuş.