Tugcecerany Biraz önce suyum geldi hemen hastaneye gittik nst de sancı çıkmadı ama kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı var .. muanedede su ve açılma görmedi ebe.. eve geri geldik.. başına böyle birşey gelen oldu mu ? Biraz korktum açıkçası aniden böyle bir şey olunca.. yarın doktora kontrole gidicez bakalım
Leilademir Tugcecerany e hiç bişi görülmediyse suyunun geldiğini nasıl şekillendirdin suyum geldi diyorsun ama ne suyun nede sancın var bu nasıl oluyo anlam veremedim panikleyip suyun geldiğinimi sandın acaba
KlncA Tugcecerany nişan gelince eve gelinir sancı çekilir ama suyun gerçekten geldi ise ortalama 8 saat kadar bekletiyorlar sonrası Bebek için riskli. Emin misin suyun geldiğine?
Tugcecerany KlncA evet Emin’im hatta annemde gördü yani gelen suda hafif kan bile vardı zaten tutamadım ve idrar kokmuyordu zaten
Caglasmsk Tugcecerany cnm su ise gondermeleri tehlikeli. Benimde sancim yokken suyum geldi maximum 24 saat durabilir bebek susuz daha sonra tehlikeli seninn gozetim altinda tutulman lazım. Doktora biran önce git bence
Tugcecerany Kızlar gündüz 2 gibi hastaneye geldim ve 6 cm açılmam vardı bebeğimi akşam 21.36da kucağıma aldım çok şükür