Kızlar 36 haftalığım doğum korkum başladı doktorum 25 Nisan sonrası her an hazırlıklı ol doğuma dedi 😱 Squat falan yapayımmı diye sordum yapma dedi ama bilemedim az da kaldı hurma da yemiyorum korkudan erken açılma olur diye ama kasıklarım acayip ağrıyor bu açılma belirtisi olabilir mi. Acaba 🤭😊