3.5 aylık oğlum Yaklaşık iki hafta önce hastalandı ateş öksürük vardı bi haftaya kadar iyileşti hemen hemen bir haftadır balgamı bi türlü geçmiyor bunalıyor öksürmeye çalışıyor midesi bulanıyor doktora götürmüştüm hasta olduğu sıra ağrı kesici ateş düşürücü vermişti sadece. Ne yapabilirim bilgisi olanlar yardım lütfenn