Merhaba ben 27 haftalık hamileyim 24. Haftamda detaylı ultrasonda bebeğimin suyunun az olduğunu ve gelişim geriliği olduğunu öğrendim başka doktorlara gittim ve bebeğimin suyunun suanlik sadece 6 7 ml olduğunu 9. Aya kadar bekletemiceklerini ve en geç 34. Haftada doğumu gerçekleştireceğini öğrendim her hafta Kontrole gidiyorum 27 haftalık hamileyim ve yeni yeni hareketlerini hisediyorum tansyonumi sürekli ölçüyorum ( Allah’a şükür gzl) bebeğim kilo alıyor şuan 796 Gr bu durumu yaşayan varmı doktorum bana doğumdan önce ciğer geliştirici vuracaginida söyledi bu durumu yaşayıp bebeği kuvezde kalmadan evine giden varmı acaba yada bu durumu yaşayan benide bilgilendirorimisiniz