ylmazgknrr bizde 39+0 dayız aramızda bişey yok iki gün önce ilk defa bir sancı yaşadım onun haricinde kasılmalarımız var başkada bir tık yok sanırım kız çocukları geç geliyo 😄sanırım haftaya çarşamba doktorum sezaryene alıcak zorunlu çünkü çatım dar yinede bekledi doktorum belki bir değişiklik olur diye Salı kontrol var çatı kontrolüm eğer aynıysa çarşamba sezaryen
Sağlıkla gelsin bebişler