ldmzki Ya napacağımı bilmiyorum 40. Gün regl olmuyorum 4 gün önce testim negatif idrar testi yapmak istemiyorum Kaç gündür bekliyorum herkes poz. dönmez diyor Ptesine kadar laboratuvar için beklemek zor 😵💫
ermelek1 ldmzki hayatımda hiç reglim gecikmedi ne bekarken ne de 2 senelik evliliğimde ilk kez geçen ay gecikti tam 38-42 gün olmadım ama sonra bi anda oldum. Deli gibi test yapıyordum hep negatifti. Zamanıyla gelsin inşallah 🙏🏻
Neva_aydn ldmzki canım benimde öyle oluyor son 4 aydır oda sürekli gebelik düşündüğüm için stres yaptığım için oluyor bence sende stres yapıyorsun ondan oluyor bekle bir kaç güne adet olursun
Sinerjik Neva_aydn ldmzki evet katılıyorum bende hic duzensizlik yaşamadım ne zaman bebek fikri cikti ortaya o zaman olcak mi olmicakmi ne zaman olcak diye dusunmekten gecikmeye basladi pcos oldugumu filan ogrendim guya. Kendi kendimize yapıyoruz gerçekten. Düşünmemek lazım. Evet olmuyor ama en azindan dizginlemek bile etki edebilir.. Yani umarım 🥲
ldmzki Sinerjik biz 15 aydır deniyoruz hiç bunu yaşamadım gebelikten çok kendimde sorun mu var acaba sıkıntısına girdim 😅
Sinerjik Yoktur insallah bir sorun canim ama yine de icin rahatlicaksa git bi görün bence. Çünkü bi sey mi var acabasi da çok yoruyor valla ya