asell13 ben pek anlamıyorum ilk gebeligim 😂
Krem, göğüs pedi, kalkan almadim almayı düşünmüyorum sadece gümüş kapak almayı düşünüyorum sizce yeterli mi
Krem kullanio gecmedi diyen oluyor kalkan kullanıp gecmedi diyen oluyor ama gümüş kapak kullanıp memnun olmayan kimseyi görmedim
O yüzden direk gümüş kapak alıyım diye düşündüm