K_2023 benim de dolgu kırılmış, yediğim yemeklerden parçalar o tarafa gidiyor dolgu yapmak istedi doktor, kadın dogumcuya sorup yaptırmam lazım yoksa diğer aylarda Allah nasip ederse, bayağı zorlanırm
Zira o tarafla yemek yerdim daha önceden, siz de kadın dogumcunizla konusun izin verirse yaptırın sizin de ilerleyen zamanda bayağı agriyabilir iyice
Ağrısı için de parol içebilirsiniz, buz koyabilirsiniz yanağınızda ben öyle yapıyorum