Semraaaaa Betahcg 64 çıktı 3 gün sonra sıfırlandı dr kimyasal gebelik olduğunu söyledi 1 hafta sonra tekrar yaptırmamı söyledi böyle bir durum yaşayan varmı aranızda ?