Ozlem0007 teşekkürler🙏🌸 size de hayırlı olsun, sağlıkla alalım kucağımıza🙏🥰 benimkiler kız💓 geçen hafta gittiğimde biri 1.5, diğeri 1.3 kg dı🥰 doktor haftaları ile uyumlu olduklarını söylüyor. Benim rahim ağzım 26. Haftada 18 mm ye düştü. Çok şükür sonra ilaç ve yatışla toparladık biraz🙏 bana doktorum 34-35’e kadar tutmaya çalışıcaz dedi. Rahmin arkasında toplar ve atardamarlar varmış. Bebekler büyüdükçe düz yatınca damara baskı yaptığı için kan akılşını engelliyor. O da nefes almayı zorluyormuş.