Merhaba kızlar,
Benim beta değerlerim
6 Nisan 275
9 Nisan 417
11 Nisan 533
Henüz kese görünmedi tüplerime bakıldı bir sıkıntı görülmesi rahimde kalınlaşma da var sizce endişelenmeli miyim ,13 Nisan da tekrar beta kontrolü olacak ,düşünmekten uyuyamıyorum