Emcoysss Kızlar merhaba 36.haftadayım bebeğimin doğum kanalına girdiğini kafasının aşağıda olduğunu nasıl anlayacağım .
Kaderkya Emcoysss iki bacağının arasında ağırlık ağrı hissediyorsan, oturup kalktığında kalçanda ağrı oluyosa inmiş olabilir. 33 haftalığım nerdeyse, şuan o durumdayım bebeğin kafasının aşagı indigini söyledi doktor Emcoysss
_Tazeanne Emcoysss büyük tuvalet hissi oluyormuş ağırlık aşağı kısımda olurmuş ama benim hala inmedi sanırım hıçkırıkları hala yukarda çünkü
Mervelibol Kaderkya tuvaletten yeni çıksam dahi tuvalet ihtiyacı hissediyorum arada aşağıdan baskı oluyor ve göğüs sıkışmam ve kaburga batmaları iki gündür azaldı acaba bebeğim indi mi ?
Mervelibol Aynı haftadayız ben de bunu çok merak ediyorum, göğüs kafesimde baskı azaldı iki gündür ve tuvalet ihtiyacım çok fazla arttı acaba aşağı indiği için mi?
KkaleliBaba Mervelibol aynen inmiş bebeğin kafası rahat ol normal bunlar. Eğer stres yaparsan tekrar yukarı çıkabilir bebeğin
Kaderkya Mervelibol inmiş olabilir çünkü ben aşagı indiğinden beri hep farklı yerlerimde ağrılar hissediyorum kendimi kıyaslayarak söylüyorum ben tabi yinede bilemeyiz doktora görünmeden görün derim canım