Aynı şeyi bende yaşadım canım. 35+4te sancım tuttu . Herhangi bir kanama ya da su gelişi olmadı şükür. Ama nst de doğum sancıları başladığı çıktı ve çok sık sık gelen sancılardı. Hastaneye 2 gün yatışım yapıldı, doğum engellendi . Ciğer geliştirici iğne yapıldı ve taburcu oldum. Taburcu olduktan sonra da sancılar yoğunlaştı bu kez son çare bir iğne daha yapılarak, sancılar en aza indirildi. Şu an doktorum izinde bayramdan sonra doğum olacak o yüzden sancılarımın 1 hafta kadar gelmemesi için uğraşılıyor. Riske atma hemen doktora git çünkü bebek küçük ve ciğer geliştirici yapılması gerekebilir