Kızlar kızıma 36+6 haftalk hamileyim gerçekten o kadar kötüyümki dayanamıyorum artık herkeste son ay bu kadar zormu yoksa dogum yaklaştımı.şafak 22 ama kesinlikle o zamana kalacagımı düşünmüyorum sizce? Karnım aşagıda ve bebek çpk aşagıda hareket ediyo canımda cok yanıyor enfeksiyonum oldugu için.iki gündür kasıklarıma şiddetli kramplar giriyo anlık be sol bacagım yok sankı üzerine basamıyorum sizce kalırmıyım 20 gün yoksa geliyormu gelmekte olan fikriniz nedir acaba?