Skck ben doktorun kliniğine gidiyorum, her gittiğimde test ve muayeneler için ödeme yapıyorum, doğum olacak hastane için de, 28 ve 32 bin arasında bir şeyler olacak dedi doktorum.. haziranda fiyat değişecekmiş sanırım ve önceden almak gibi bir şey yok🤷♀️ bakalım artık kısmet…