_Annemmm4 Kızlar 33. Haftadayım ve test yapıldı ilk başta hafif ağrı oldu ama 2 saat geçti aradan çok fena ağrı oluştu sizde yaptırdınızmı
Saftirik _Annemmm4 gebelikte smear neden yapıyolar ki, merak ettim, duymamıştım hiç, şurda bekleyeyim..
_Annemmm4 Saftirik rahim ağzı enfeksiyon kontrolü için yapılıyo hamilelikte ne kadar sağlıklı bilmiyorum çünkü yaptırdığımdan beri ağrılarım var