Rizelii ben de aynı şeyleri 16. Haftaya kadar yaşadım prilam kesmedi. Başka ilaç da kullanma zararlı dediler ben yine de zofer aldım bir kere kullandım baş ağrısından ölecektim onu da bıraktım. Sana tavsiyem bu süreçte çok aç kalmamaya çalış. Ben 11 haftaya kadar bulantı yüzünden birşey yiyip içemedim çok kusmaktan artık kan kusuyordum. Sevdiğin yemekleri bu sıralar yeme çünkü ben o hatayi yaptım kustugum için hepsinden soğudum. Son çare salata suyuna çorbaya ekmek batirip yiyordum böyle böyle biraz toparladım. Şimdi 20 haftalık ama aç kalınca hala bulaniyor midem ben de birşeyler yiyorum mümkün olduğunca. Allah kolaylık versin inşallah 🙏🏻