Haftalardır enfeksiyon vardı zaten antibiyotik kullanıyorum hala
Şimdi sağ alt karnımda bir kaç gündür geçmeyen kasılma ve ağrıı
Bol su içiyorum, iç çamaşırımı sık değiştiriyorum
Antibiyotik zaten kullanıyorum dediğim gibi
Bana başka bir önerisi olan varsa benim gibi yaşayan yada yaşamış olan varsa yardım istiyorum çok kötüyüm
Hamileliğim zehir oluyor diyebilirim :(