Nasirliiii ben 80 TL muayene ücreti veriyorum ultrasonla bakarken anlatarak bakıyor sonrasında da söylenecek şeyleri söylüyor en son ben sorularimi soruyorum Senem Hanım cevaplıyor ama konuşma diyologumuz doktor gibi değilde arkadaş gibi sohbet ederek oluyor yani