Erkek cinsiyetimiz doktor normal olursa 26 temmuz demişti hesaplamama göre 26 temmuzda 38/39 hafta olcak galibaaa , sorum şu sancı geldi diyelim o aralar yada daha öncesi hemen doktora mı gitmek yoksa en son güne kadar beklemek mi normal yani doğum su gelince mi başlıyor ????