Kızlar oğlum 1 buçuk yaşında sakin bir yapısı var hırçınlığı fazla inadı yok açıkçası kendi halinde oyun kurar oynar yaşıtları (kuzenleri ) hırçın ve kavga oğlumun elinde aman bişey görmesinler hemen saldırıp vurup alıyorlar ve birisi oğlumu sevmeye kalksa kuzeni kıskançlık yapıp sinir oğlumdan çıkarıyor tepki vermiyor o benim ya bu çok yanlış diyip kenara çekilip üstelemiyor bu zamana kadar hiç sorun etmiyordum çocuklar arasında olur dedim eşimin halası az önce oğlun benim torunumdan bile dayak yiyor dedi gülerek ve bu aralar çok sık oğlumu bu konuda eleştiriyorlar bişey demiyorum ama aşırı sinir oluyorum sanki söylediği çok doğru bişeymiş gibi komikmiş gibi gülerek söylüyor oğluma vurduklarında hemen çocuğu yapma etme desende anası babası çok inatla yapıyor o da çocuk ama övünesi bişeymiş söylüyorlar sinir oluyorumm bişey desem ben suçlu olucam demesem boş boş konuşuyorlar bu durum beni aşırı rahatsız etti dayanamadım artık oğlum git vur dedim artık hayır anne doğru değil dedi bu sefer oğlum için endişelenmeye başlıyorum kendini savunamıyor ezilir ezerler diye sizce ben mi abartıyorum