Annelik_yolunda Merhabalar gebelikte geçmeyen diş ağrısı şikayetiniz oldumu . Bayramdan dolayı doktor izindeymiş ve bir haftadır diş ağrım dinmedi. Ne yapabilirim acaba bu normal bir durum mu? Gebe olan herkeste yaşanıyormu ?
Mervett Annelik_yolunda merhaba bende de ara sıra oluyor daha önce diş sorunum yoktu. Genellikle kalsiyum eksikliğinden olduğunu biliyorm. D vit düzenli kullan yoğurt süt tüketimini artıır ben böyle çözüm buldum. O an ağrıyı geçirmek içinde tuzlu suyla gargara yapıyorum yatıştırıyor baya
Aysegul166 Annelik_yolunda valla benim ağzımda ağırmayan dişim kalmadı üstüne üstlük son kalan 20 liğimde hamileliğimde çıkmaya karar verdi hergün farklı bi dişim ağırıyor ama hamile olduğum için bişey yapamazlar diye gitmeye gerek bile duymuyorum açıkcası
Zzeeyynepp Annelik_yolunda bebek annedeki kalsiyumu çektiği için diş ağrıları olur diye duymuştum günlük maden suyu ,süt, yoğurt gibi şeyler yiyip içmeye dikkat edin. Ben her gün maden suyu ve süt içmeye dikkat ediyorum o yüzden