Kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım dikişlerim gayet iyiydi çabuk toparladı fakat bugün dikiş yerinde nohut tanesi kadar bi şişlik ve iltihap sızıntısı olduğunu fark ettim. Ne yapmam gerekir? Malum bayram tatili olduğu için poliklinikler yok başına böyle bişey gelen var mı ?