Abcd NALIN duzensiz uyku vesayri..... Bebegim dogunca da boyle mutsuz kendimi uzmek istemiyorum nasil enerji olacagim kendime gelecegm bilmiyorum
NALIN Abcd sorma saat 3 lere kadar uyumam sabah da gözüm açılmaz umarım bebisler dogunca öyle olmaz hoş onlar da uyutmayacak ya allah nasip ederse 😂
Prensesezgi Bizde çirkinleştik. Göbüşüm ağır geliyor artık yürüyemiyorum,nefes alamıyorum,yatakta dönemiyorum 😰😁
Abcd Prensesezgi insalllah bebislerimiz sağlıkla gelirler de onlari gorunce cok mutlu oluruz gecer bugunler 💜🐣
Abcd [bilinmeyen] cok haklisin cok tesekkut ederim uzun uuzn yazmissin.. Aslinda sukretmek gerek saglikliyiz bebegimiz olabiliyor bu taraflari dusunsek bile yeter Rabbim insallah affeder... Sukur etmeyi unutmamak gerekmis 😥💜🐣
NALIN [bilinmeyen] çok haklısın canım ama artık çevreden duyduklarım ile haliyle kendimi mutsuz depresyonda hissetmeye başladım.. kilo aldin spor yap yürüyüş yap yemek yeme süt içme yüzün lekelendi burnun büyüdü kalçan büyüdü vs vs bu sozlerden sonra kendimi nasıl iyi hissedebilirim 😣