elif_93 6 haftalık hamileyim çok şişkinlik ve kabızlık sorunum var.Şimdiden iki kilo almış çıkıyorum moralim çok bozuk aynı durumu yaşamış kişiler var mı?
Adenala elif_93 Kilo değilde ödem olabilir canım regl olmadığımız için şişkinlik ve gaz oluyormuş o haftalarda benim de sanki 5 aylık hamile gibi göbeğim vardı 🥲
Duyguudaa elif_93 ilk zamanlar gaz ve şişkinlik oluyor zamanla karnın bebek büyüdükçe oluyor yani aynı büyüklükte kalıp şişkinliğin bebek oluyor kendini strese sokma :)
Adenala Ozgenurglnc İlk zamanlardaki şişkinlik ve gaz sonradan olmadı bende 8. Ayda tam hamile gibi görünmeye başladım iç karnım genişti ama o gaz sancısı ilk zamanlar oluyor doktorum normal demişti bir de 9 ay adet döngüsü olmuyor ister istemez az da olsa ödem oluyor dedi
Ozlemmmmm Kabız oldugu ıcın oyledır İlk uc ay resmen lavmansız yapamadım ben normalde de kabızlık sorunum var zaten suan sc karnına kefir içiyorum ama hala gecöedı 4 aylık olduk ama karnım altı yedı aylık gıbı